وبینار| آخرین یافته‌های درمانی  عصب روانپزشکی ارائه می‌شود

وبینار| آخرین یافته‌های درمانی عصب روانپزشکی ارائه می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 68693
کنگره عصب روانپزشکی به دور دوم خود رسید. رویدادی که گسترش همکاری‌های علمی میان رشته‌های پایه و بالینی مرتبط با حوزه‌های عصب روانپزشکی و شناختی را هدف قرار داده است.

این رویداد به مدت 4 روز و به صورت وبینار در حال برگزاری است و در آن جنبه‌های عصب روانپزشکی و شناختی در حوزه بیماری‌های صرع، ام اس ، اختلالات حرکتی، تشنج‌های عصبی، ضربات مغزی ، و دمانس (آلزایمر)  و آخرین اطلاعات و یافته‌های پزشکی و درمانی مورد  بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در دومین کنگره عصب روانپزشکی 9 پنل تخصصی و سه کارگاه آموزشی برگزار  می‌شود و هشت تن از متخصصان رشته‌های عصب روانپزشکی به همراه دو تن از اساتید خارجی از کشورهای انگلیس و استرالیا در خصوص جنبه‌های عصب روانپزشکی و شناختی سخنرانی می‌کنند. همچنین، در این رویداد 30 مقاله پژوهشی و پوستر در دو جلسه آن نیز ارائه می شود.

 

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری این رویداد حمایت می‌کند. دو روز از این کنگره 18 و 19 تیرماه سال جاری برگزار شد و 25 و 26 تیرماه نیز دور دوم آن میزبان علاقمندان می‌شود.

این کنگره از سوی کمیته عصب روانپزشکی انجمن علمی روانپزشکان ایران در حال برگزاری است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این کمیته مراجعه کنند.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/25

اخبار مرتبط:

*هشتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی برگزار می‌شود

*توانمندی‌های داخلی حوزه علوم اعصاب تقویت می‌شود

 

 

   

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم